“La Sandra i la Regina pretenen fer una adaptació amateur de l’obra de teatre La importancia de llamarse Ernesto de Oscar Wilde. L’Albert, que esta enamorat en secret de la Sandra, i l’altre Albert, que esta enamorat en secret de la Regina, es presenten per fer de actors i col·laborar en el projecte.” La trama de la pel·lícula es centra en el procés d’assajos de l’obra i la interacció entre aquests personatges, deixant cada vegada més ambigu què és assaig i què és vida real.

Al principi de la pel·lícula veiem la Sandra escoltant Mendelssohn i l’Albert escoltant Chopin. A mida que el film avança i els dos personatges es van enamorant, es va teixint una nova música mescla de les dues. Al final de la pel·lícula, quan la parella aconsegueix estar finalment junta s’escolta per primera vegada la seva nova peça.

Part de la música de la pel·lícula esta improvisada a partir de petites indicacions (intervàliques per exemple). D’aquesta manera trobava que els instruments que representen els personatges es movien més d’acord amb l’essència de la pel·lícula.

—–

Sarah Claman – Violí
Anna Puig – Piano

Joan Cot Ros – Composició, gravació i mescla

Fragment de la música de la pel·lícula:

 

Anuncios